Opleidingen en inschrijvingen

Storytelling in uw zaak

Wie het beste verhaal vertelt wint!

U heeft een zaak met kwalitatieve producten en een sterke service. Vandaag de dag zijn deze kwaliteiten echter een minimumvereiste geworden: de meest succesvolle zaken zijn deze met het beste verhaal. Storytelling houdt in dat je als horecazaak inzet op de beleving van één inspirerend verhaal. Dit verhaal komt terug in alle aspecten van je zaak: van het interieur en de muziek, over de gerechten en dranken die je aanbiedt op je menukaart, tot de communicatie die je voert. Het verhaal dat je wenst te vertellen is verweven in je zaak en zorgt voor een totaalbeleving bij de klant. De lesgever leert u in deze opleiding hoe u het principe van storytelling kan toepassen in uw eigen zaak, waardoor u uw zaak nog sterker kan profileren.

Overname of stopzetten van een horecazaak

Hoe neem ik op een goede manier afscheid van mijn zaak?

Of je als horeca-ondernemer overweegt je horecazaak op korte termijn of slechts over langere termijn stop te zetten of over te laten is niet ter zake. Belangrijk is dat je dit tijdig voorbereidt.

Dit begint met informatie te krijgen van een deskundige. Filip Nicasi is zaakvoerder van Horeca Partners. Hij heeft jarenlange ervaring inzake horecamanagement.